Påsk och ekonomiska bekymmer

Nu är det påsk igen och jag har tänkt att åka hem och hälsa på min familj som bor 90 mil från mig. NU finns det bara ett litet problem och det är att jag är fullkomligt avsaknad av pengar. Min mamma har sagt att hon betalar min tågbiljett men jag vill intge på något sätt ligga i skuld til någon i min familj. Din dumma stolthet står ivägen för dig tänker ni givetvis nu. Ja det är väl så men jag vill inte äventyra vår framtida relation på grund av svårigheter att betala och tjafs runt det. Jag har faktiskt kollat efter olika mikrolån, exempelvis fanns det en sajt där man kunde jämföra lånen, den hittar du här . Jag vet nämligen att jag får in pengar om två veckor så då kan jag ju ta ett sådant här lån tycker jag. Visst jag förlorar några hundralappar i avgifter men jag tycker ändå att det är värt det.

Ja jag tror att jag gör så det känns bäst innerst inne. Skriver lite mer senare men om inte så önskar jag er alla en riktigt Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0